12 juli 2023: Nykroppa

12 juli 2023 - Nykroppa, Zweden

Vandaag niet veel beleefd maar wel een heerlijke dag gehad.

Zoals voorspeld, heeft het echt de hele dag geregent en hebben we dus heerlijk een pyjama dag gehouden!

Ik werd om 09.45u wakker (het moet niet gekker worden!), Dave kwam vrij snel na mij uit bed. We hebben samen heerlijk een pot koffie leeg gedronken terwijl we allebei aan het lezen waren. Ik in mijn boek, hij is zijn digitale krant.

Om 12.00u hebben we Lars wakker gemaakt en gezellig met gebruncht. Van het oude brood hebben we lekker wentelteefjes gemaakt.

Daarna hebben Lars en ik 2 afleveringen van Kamp van Koningsbrugge gekeken terwijl Dave weer lekker ging lezen.

Ondertussen hebben we ook nog even 2 wasjes gedaan.

Toen was het tijd voor Dave's revenche Ticket to ride... en de tussenstand is nu 2-2😄.

Terwijl ik, van de restjes groenten, een simpele maar lekkere pastasaus maak, hebben we ook nog even familie overleg over wat we de komende dagen willen doen.

Lars geeft aan 1 dag met ons op pad te willen maar de rest van de dagen gewoon in het bos te willen banjeren.
We besluiten morgen met z'n 3en op pad te gaan.

Na het eten, ruimen we een beetje op en slinger ik een stofzuiger door het huisje.
Daarna kijken we een film en gaan lekker op tijd naar bed.

We zijn lekker uitgerust voor morgen😄.

20230712_11094520230712_151132

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joost Langendijk:
    13 juli 2023
    Alleen maar goed z’n “ balansdag” tussendoor! Voor vandaag heel veel plezier!❤️😘