En berichtje van Lars

16 juli 2022 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hey hallo, vandaag schrijft irmand anders de blog! Namelijk het leukste kind van de familie🙃. Nou ja het heeft eigenlijk een minder leuke reden mama is heel moe ondanks dat ze een goede nacht gemaakt heeft (in tegenstelling tot mij🥴 maar daar komen we straks wel op). Maar ja we haddeb vanochtend niet echt een denderend ontbijt want we hadden alleen pancakes en geen koffie😬. Maar we hadden allemaal maar 1 pancake op omdat we dachten dat we iets onderweg tegen zouden komen. Maar ja we hadden besloten om naar nog een outlet te gaan. Gelukkig konden we daar rond 12:00 eindelijk een kop koffie drinken en een broodje bestellen💪. Maar Dave en Mama dachten dat ze samen konden doen met een broodje maar eigenlijk viel dat tegen want het was maar een bolletje😩 Gelukkig had Lars wel goed gelezen en had hij een wat groter broodje bestelt😎. Uiteindelijk hebben Mama en Lars gedeeld en Dave genoten van zijn bolletje😊. Na een mager ontbijtje zijn we gaan shoppen. Dave is geslaagd bij de nautica. En Lars bij de tommy hillfiger. Waar ze alle 2 een broek en dave een shirt en lars een trui. Toen zijn we doorgerden op zoek naar een strandje. Mama had een afgelegen strandje met veel grotten (top voor lars☺️)
Maar in het echt was het hartstikke toeristisch en waren er helemaal geen grotten😔. Maar ja je kan niet alles hebben. Uiteindelijk reden we door naar het hotel maar naast de weg was een heel mooi niet al te druk strandje dus hebben we ons daar tot kwart voor vijf vermaakt. Lars en Dave me de golven en Mama met haar boek. Om kwart voor vijf reden we door naar het hotel we gingen allemaal douchen. Lars was heel moe want hij had op de grond geslapen😟. Dit kwam omdat er een kingsize bed was en een slaap bank. Maar die slaapbank was heel stom want je voelde gewoon de springveren in het matras en het metaal van het gene wat het matras op je bed houd (Dave en ik weten allebij niet hoe het heet🤣). Dus Mama en Dave gingen boodschappen doen en Lars bleef in het hotel. Kwart voor negen kwamen Mama en Dave aan met de boodschappen en Mama kwam al huilend binnen😢 "ze had zo'n honger" zei ze. Van dat verdriet werd ik helemaal verdrietig🙃. (Als iedereen nou in de reactie een "🥰" stuurt dan word ze heel vrolijk wakker☺️) Maar goed uiteindelijk dus laat gegeten en wou ze gelijk slapen dus ze nam gelijk een slaappil in. Ik ben heel bezorgd maar morgen komt het vast weer goed. Dave kijkt naar de planning voor morgen en ik schrijf deze blog en dan ga ik ook onder de wol.

Eigenlijk een hele leuke dag met een wat minder einde maar het is niet anders.

Liefs,
Dave, Mariska en Lars😘

Ps. Mama zal deze blog morgen aanpassen enf foto's toevoegen dus als je hem nu leest is die limited edition!!!

1. Lars:
    16 juli 2022
    🥰 wat een goed verhaal!!!
  2. Lars:
    16 juli 2022
    Niet mijn beste verhaal trouwens sorry voor de typfouten en de slechte opbouw maar ik ben heel moe
  3. Nicole:
    🥰😘
  4. Marja:
    16 juli 2022
    Wat stoer dat je ‘ffff’ het schrijven van het blog hebt overgenomen! Hebben we toch een prima indruk van jullie dag! En zo’n dipje tijdens een reis is niet zo gek, jullie hebben al zoveel ondernomen! Even gas terug en dan weer klaar voor de start! En zo’n ‘metalen ‘ ding voor je matras heet volgens mij een spiraal……
    Dikke knuffel voor jullie allemaal 🥰🥰🥰🥰🥰
  5. Nicole:
    16 juli 2022
    Hartstikke goed verhaal Lars!
    Goed dat jullie een rustig dagje hebben gehouden. Ik hoop dat jullie allemaal goed slapen en morgen weer fris opstaan. Jullie hebben ook al zoveel gedaan en zoveel indrukken opgedaan. Misschien gewoon nog even een rustige dag. Heel veel plezier in ieder geval!
  6. Erwin:
    🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
  7. Monica:
    Mooie blog Lars😄! 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
  8. Simone:
    16 juli 2022
    Je schrijft al net zo grappig als je moeder Lars, goed gedaan! En dan voor Maris:
    😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
    Even te druk geweest schat 🤗 ik zeg: meer Me-time in de vorm van chillen op het strand of bij het zwembad met een drankJe en een goed boek 😎🌴🍹
    Vandaag weer een nieuwe dag; lekker genieten met z’n drietjes!
  9. Toos Hermans:
    16 juli 2022
    Goed gedaan man. Je bent een waardig kind van je moeder. Gezellig geschreven en leuk om te lezen.
    Jammer dat je moeder niet lekker in haar vel zit. Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen. Dikke knuffel voor jullie alle 3.
  10. Tamara:
    16 juli 2022
    Mooie woorden Lars en natuurlijk voor
    Mariska 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 en allemaal een dikke 😘. Hopelijk wordt de dag van vandaag beter en we hebben allemaal soms kleine dalen nodig om op de pieken maximaal te genieten. Fijne voortzetting 💋
  11. Marije:
    🥰🥰🥰
    Supertof geschreven, Lars!
  12. Tineke:
    16 juli 2022
    WOW Lars: je schrijftalent is net zo groot als die van mama (nu alleen de spelling nog 😉) zorg maar goed voor mama en zeg tegen haar dat ze gied moet eten en drinken want wat jullie dien komt dicht in de buurt van topsport ! Oma zou een heleboel van die drie kusjes emoji's willen sturen maar kan ze niet vinden maar dat zal wel de leeftijd zijn. Die van de 1 kus heb ik wel gevonden dus: 😘 xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx ! Oeps: toch nog verder gezocht en ja hoor: 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
  13. Alexandra:
    17 juli 2022
    Ha Lars!
    Heel goed verhaal! Doe Dave en Maris de groetjes! En niet alles gaat altijd makkelijk op zo een reis, komt goed!
    Veel plezier vandaag, wij zijn inmiddels in Spanje gearriveerd en hebben een super gezellige avond gehad met Britt en Thomas, en Marja en Ton. Vandaag gaan we ff naar de markt en relaxen, het is hier best warm.
    Doeg! 😘😘😘😘Alexandra
  14. Dave, Mariska en Lars: