Reacties
Reacties 151 - 200 van 343
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Toos | Wat een dag. Ik snap dat je gefilmd heb in plaats… | 21 jul. '22 |
| Tineke | Als ik alleen al naar de filmpjes kijk, breekt het… | 21 jul. '22 |
| Marja | Maar goed dat jullie ook een koffertje geduld hebben… | 21 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Precies! Ieder nadeel heeft z'n voordeel!!! π | 20 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Nou inderdaad!!!! Dat vind ik ook! | 20 jul. '22 |
| Tineke | Wat een achterlijk gedoe π‘ ! Maar gelukkig hebben… | 20 jul. '22 |
| Joost Langendijk | Joh wat balen, helemaal als je vanuit het zwembad… | 20 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Ja, het was heel gaaf! Jullue genieten ook in Spanje!… | 19 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Als we naar een pretpark gaan, kan hij het welπ€£.… | 19 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Oh haha ik heb het zelf helemaal niet terug geluistetdπ€£π€£π€£π€£ | 19 jul. '22 |
| KampZuid | πππ jouw commentaar hierbij is geweldig Maris!!!!… | 19 jul. '22 |
| KampZuid | Achter je, achter je! πππ | 19 jul. '22 |
| Tineke | Dave om 07.00 uur uit zichzelf wakker ????? π€£ Wat… | 19 jul. '22 |
| Alexandra Barendse | Wat hebben jullie genoten van dit park! Mooi om te… | 19 jul. '22 |
| Nicole | Geweldig!!! | 19 jul. '22 |
| Toos | Wat een belevenis. Geweldig en met de foto's… | 19 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Ja heel bijzonder!!!!! Was was nog niet droog, maar… | 18 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Leuk om te horen! Hoop dat jullie ook lekker genieten!… | 18 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Dat dachten we alπ€£ | 18 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Thanks! Universal vinden we Γ©cht het einde! Al 2x… | 18 jul. '22 |
| Ingrid | Wat een mooie verhalen en wat een geweldige herinnering… | 18 jul. '22 |
| Ingrid | Faab is helemaal blij met zijn eigen sterretje...… | 18 jul. '22 |
| Tineke | WOW: dolfijnen en de blauwe vinvis; wat zijn jullie… | 18 jul. '22 |
| Toos | Hoop beleeft vandaag. Was een mooie dag en over de… | 18 jul. '22 |
| KampZuid | Oh wow wat hebben jullie weer een heerlijke dag achter… | 18 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Dank je wel meis! Super lief! πππ | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Neeeeeee.... we bewaren ze voor speciale gelegenheden.… | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Ja, heel fijnπ | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | En weer een goede nacht gehadπ! Zo blij mee. Leuk… | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Ja, ik ben ook blik! Vannacht ook goed geslapen dus… | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Ja precies! Liever echt volop genieten van dingen… | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Dank je welπππ | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Jullie ook heel veel plezier! Geniet lekker met elkaar… | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Dank je wel meis! Voor jullie schiet het nu ook op!… | 17 jul. '22 |
| Dave, Mariska en Lars | Precies! Heerlijke dag! π | 17 jul. '22 |
| Marije | Dave met Daffy, supertof!!! | 17 jul. '22 |
| Marije | Ik ben supertrots op je Mariska, dat je zo open en… | 17 jul. '22 |
| Marije | 'Geniet van de koekjes' zegt Eend en hij… | 17 jul. '22 |
| KampZuid | Heerlijk verhaal weer jongens! En fijn om die lach… | 17 jul. '22 |
| Nicole | Fijn dat je zo goed geslapen hebt en weer hebt kunnen… | 17 jul. '22 |
| Tineke | Wat een TOP dag weer π! Blij dat je weer "op… | 17 jul. '22 |
| Nienke Koelers | Ah jeetje β¦. Soms is een harde les nodig om te beseffen… | 17 jul. '22 |
| Joost Langendijk | Wat kan jij toch treffend schrijven. Goed om even… | 17 jul. '22 |
| Alexandra Barendse | Ha Lars! Heel goed verhaal! Doe Dave en Maris de groetjes!… | 17 jul. '22 |
| Christel | Zo leuk dat jullie ons meenemen met jullie reis. Ik… | 17 jul. '22 |
| Toos | Dit was een mooie dag, veel indrukken maar ook een… | 17 jul. '22 |
| Toos | Lieverd, stapje terug en genieten. Dikke knuffel. | 17 jul. '22 |
| Tineke | WOW Lars: je schrijftalent is net zo groot als die… | 16 jul. '22 |
| Marije | π₯°π₯°π₯° Supertof geschreven, Lars! | 16 jul. '22 |
| Tamara | Mooie woorden Lars en natuurlijk voor Mariska π₯°π₯°π₯°π₯°π₯°π₯°π₯°… | 16 jul. '22 |


- Ingrid: Bedankt dat we mee mochten…
- M De groot: Fijn dat alles goed verlopen…
- Alexandra Barendse: Lieve Maris en Dave en Lars…
- Tineke: "Aan alle mooie dingen…
- Marja: Wat fijn dat jullie er zoiets…
Alle reacties »