2022-07-06 Dag 1: Schiphol✈️

6 juli 2022 - Schiphol Airport, Nederland

Gisterenavond alle drie vroeg naar bed gegaan en wonder boven wonder nog een paar uur lekker geslapen😴. Om 04.00u ging de wekker⏰️ en na een kop koffie vertrokken we richting de bushalte van de Zuidtangent🚍.

We waren de straat nog niet uit of we kwamen erachter dat Lars zijn portemonnee niet bij zich had😖. Nu zei ik van de week nog tegen hem dat het slim was om zijn pinpas en OV chipkaart alvast aan Dave te geven. Maar nee, dat deed hij niet want hij kon dat prima zelf regelen... 🙃
Lars dus weer naar binnen want portemonnee had hij op zijn bureau gelegd... Daar lag ie niet🧐.... Ik kreeg natuurlijk de schuld want ik zal hem wel ingepakt hebben... Dus het begon al gezellig😖😆.

Hup in de auto🚙, zonder portemonnee, anders missen we de bus. Nog gevraagd aan Lars of hij zijn portemonnee zelf niet in rugtas🎒 gedaan had ofzo, maar hij wist zeker dat hij 'm op zijn bureau had gelegd dus...
Gelukkig op tijd bij de bushalte. Daar checkte moeders toch maar even de rugtas van Lars en wat denk je....
Zijn portemonnee is op mysterieuze wijze🧙🏻‍♀️ in de rugtas gekomen😅.
Kinderen... je krijgt er zoveel voor terug❤🤣.

20220706_045241

We waren om 05.15u op Schiphol. We hadden ons voorbereid op lange rijen en lang wachen maar dat viel echt 1000% mee👍! Om 06.45u waren we door douane heen en en hadden we ruim de tijd om lekker een bakkie koffie☕️ drinken. Dus een heerlijk ontspannem begin van onze reis👌!

Inmiddels zitten we in het vliegtuig en wij zijn echt zó blij😃! San Francisco here we come!!!!

20220706_09090120220706_093003

1. Marja:
    6 juli 2022
    Een hilarisch begin van een reis met een puber! 😁
  2. Danielle:
    6 juli 2022
    Ik lees jullie verhaal hier hardop voor, die portemonnee is zo herkenbaar 🤣
    Hele goede reis en een hele fijne vakantie!
  3. Mariska Hogervorst:
    6 juli 2022
    Zo blij dat het zo herkenbaar is🤣🤣🤣 en vooral dan mij de schuld geven hè🙉🤣
  4. Nicole:
    6 juli 2022
    Fijn dat het op Schiphol allemaal zo vlot is verlopen en dat jullie nog even wat slaap hebben meegenomen. Heerlijke foto in het vliegtuig. Zou bijna meewillen 😉
  5. Joost Langendijk:
    6 juli 2022
    Je moet maar denken dat het kennelijk jullie lucky day is, aangezien de portemonnee gewoon in de rugtas zat!
    Goede reis en geniet vooral nog even van rust in het vliegtuig.
    Wanneer jullie uitstappen in SAN Francisco beginnen de onophoudelijke indrukken.
    Geniet lieve mensen met een grote G
  6. Tineke:
    6 juli 2022
    Zo trots dat mijn kleinzoon een echte puber is !
    Giede reis XXX
  7. Simone:
    7 juli 2022
    Oh wat heerlijk om te lezen dit! Fijn dat het allemaal toch nog is meegevallen!
  8. Monica:
    8 juli 2022
    Hahaha, mooi verhaal! Geniet van jullie vakantie lieverds🤩😘
  9. Gabriela Craciunescu:
    8 juli 2022
    Is altijd de schuld van de moeder, 🙈krijg ook te horen,daroom inpak alles voor haar
  10. Sonja:
    9 juli 2022
    Heerlijk pubers 🙊🙈😂😜
  13. Dave, Mariska en Lars:
    10 juli 2022
    Haha ja... zo blij dat het herkenbaar is🤣