We zijn er (bijna) klaar voor

5 juli 2022 - Hillegom, Nederland

Hallo allemaal,
Welkom op onze eerste blog! De komende weken kun je hier onze belevenissen volgen van onze reis door Californië (én een beetje door Nevada, Arizona en Utah).
Na een paar hectische weken🏥, staan dan nu de koffers gepakt inclusief de vakantiekoekjes van Marco🐣😋.

20220705_111745

We zijn inmiddels ingecheckt en hebben alle benodigde formulieren geupload, nu maar hopen dat het morgen op Schiphol een beetje meevalt en we onze vlucht niet missen✈️.  De afgelopen dagen hebben we de berichten goed in de gaten gehouden en als je de ervaringen van mensen leest, wil je eigenlijk niet eens meer met het vliegtuig🙉.

Uiteindelijk hebben we besloten morgenochtend de Zuidtangent van 04.54u te nemen zodat we om 05.15u op Schiphol zijn (4,5 uur voor vertrek). Duim🤞 voor ons dat het allemaal mee gaat vallen op Schiphol en dat we lekker op tijd kunnen vertrekken naar San Francisco!

Waarschijnlijk hebben we morgen in de rijen tijd genoeg om onze volgende blog te schrijven hoe het ons vergaat op Schiphol🤣.
Hoe dan ook; het zal zeker een belevenis worden🤣.

Vanmiddag nog even naar het ziekenhuis voor een voorlichtingsbijeenkomst en daarna halen we een schaal sushi🍣 op om onze vakantie te vieren🎉.

We hebben er alle drie ontzettend veel zin in! We kunnen niet wachten om kennis te gaan maken met Amerika, nieuwe avonturen te gaan beleven en mooie herinneringen te maken.

Mocht je het leuk vinden ons te blijven volgen, meld je dan hieronder aan voor ons blog. Dan ontvang je een e-mail als wij weer een nieuw verhaal hebben geplaatst.

Liefs😘,
Dave, Mariska en Lars

1. Faab:
    5 juli 2022
    Heel veel plezier, schatjes! Maak mooie herinneringen!
  2. Marije:
    Geniet van jullie avontuur!💋
  3. Jessica:
    Leuk! Veel plezier
  4. Wil:
    5 juli 2022
    Mooie trip hoor, geniet ervan.
  5. Mathilde de Groot:
    5 juli 2022
    Wat leuk allemaal spannend hoor wij leven met jullie mee
  6. Joost Langendijk:
    Super leuk lieve mensen!
    Heel veel plezier met het maken van fantastische herinneringen!
  7. Patrick lei:
    5 juli 2022
    Hoi dave maris en lars, heel veel plezier in de usa! Geniet ervan
  8. Ton van Dijk:
    6 juli 2022
    Heel veel plezier in Amerika.
  9. Esther en Rob:
    6 juli 2022
    Geniet ervan! Dat zal een fantastische reis worden.
  10. Mariska Hogervorst:
    Dank jullie wel!!!!!!