2022-07-19 Dag 14: Anaheim

20 juli 2022 - Buena Park, California, Verenigde Staten

We konden vanmorgen lekker rustig aan doen en dat hebben we ook lekker gedaan. Om 11.30u reden we weg bij ons hotel en we waren een uur later in Anaheim.

De bedoeling was om hier een middag wat lol te gaan trappen in Knots Soak City, een waterpark met allerlei verschillende glijbanen.

We hadden thuis Go City LA passen aangeschaft waar we ook de walvistocht, Warner Bross Studiotour en Universal Studio's mee gedaan hebben.

In San Francisco hebben we ook, zonder problemen, gebruik gemaakt van Go City San Francisco passen.

We melden ons dus bij de balie om onze passen te laten scannen. Maar mevrouw zegt dat we ze niet kunnen gebruiken omdat ze de samenwerking met Go City hebben opgezegd.

We bellen met Go City en ze zeggen eigenlijk hetzelfde maar omdat ze het zo vervelend vinden kunnen ze ons 10% korting geven. We moeten dus nogmaals $190 betalen om naar binnen te mogen.

Het klopt van geen kant natuurlijk maar ze laten ons niet binnen dus we staan met onze rug tegen de muur.

We gaan daarom teleurgesteld en geïrriteerd terug naar de auto. We gaan wat boodschappen doen en mogen om 15.00u inchecken in ons nieuwe hotel. We gooien de spullen neer en duiken in het zwembad van ons hotel. Het zure is dat wr vanuit het zwembad uitzicht hebben op het waterpark!

Wr vermaken ons wel en rusten lekker uit maar balen als een stekker.

We hebben op de hotelkamer gegeten en chillen lekker. Straks lekket slapen en dan morgen naar Knots Berry Farm, een leuk familie attractiepark. Laten we hopen dat we hier zonder problemen binnen komen!

Geen foto's of filmpjes vandaag! Sorry!

1. Joost Langendijk:
    20 juli 2022
    Joh wat balen, helemaal als je vanuit het zwembad het park ziet en hoort.
    Het voordeel van deze teleurstelling is dat dit een ervaring en herinnering is wat je ook niet zal vergeten!😉
  2. Dave, Mariska en Lars:
    20 juli 2022
    Nou inderdaad!!!! Dat vind ik ook!
  3. Tineke:
    20 juli 2022
    Wat een achterlijk gedoe 😡 ! Maar gelukkig hebben jullie nog heel veel om naar uit te kijken 🙂 en vandaag weer uitgerust op pad 😘😘😘
  4. Dave, Mariska en Lars:
    Precies! Ieder nadeel heeft z'n voordeel!!! 😘